fredag 11 maj 2012

Den rena stilen v.s den lite nöttare…

Hej alla glada.

Trilla inte av pinn nu när det kommer två inlägg på en vecka ;-).

Men jag måste ju visa de nya varorna som kom i veckan.

9

Snygg " ren” klocka i vit plåt för 279 kr…v.s

13

Hjulklockan i järn med rostiga visare. Denna bild är tagen genom fönstret…

14

Smaken är som baken…och tur är väl det, pris 399 kr.

11

När vi ändå håller på med klockor så var så god…

Den svarta “ rena” för 249 kr och den skavda blekgröna för 229 kr.

4

Från klockor till burkar. Denna ljuvliga bakelse (ser nästan ut som en sådan) för iallafall mina tankar till barndomens nostalgi då denna typ av burk med tre i en var väldigt vanliga.

Nu fattas bara tre sorters kakor i dem också :-). Pris  329 kr.

5

Brödburk för 359 kr.

6

Ljuvliga prickiga pastellburkar för 179 kr.

7

Megastoraburken skall iallafall jag ta hem och ha hundmat i, så snygg och kostar 229 kr.

8 

Snyggt enkelt och praktiskt i svart och vitt, 89 kr st.

12

Slutligen denna snygga tidningshållare i vitlackerad plåt, kostar 379 kr.

******************

Nu önskar jag er  alla en härlig helg.

Kraaam

Melinda

 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja man dör ju en smula varje gång man får se dina varor. ALLT är ju snyggt!

Kram & trevlig helg!
Malin/ fräknis

Krusidull sa...

Hej Bruttan
Hoppas allt är väl,, jag ögonnjuter oxå av dina fina saker.. är ju stiltje här pga sickness :(
Kramelikram
Krusidullan

E m m a ; sa...

Fin fina saker! Vilken adress kommer loppisen gå av stapeln? :)