onsdag 20 april 2011

Öppettider under påsk…

Hej goa vänner.

Ville  önska er alla en härlig påsk.

Jag hoppas att vi alla får uppleva både sol, god mat med nära och kära samt ett och annat påskägg fyllt med godis. Jag önskar att mitt  (om jag får något) är fyllt av choklad. Chockoholic som jag är.

Imorgon Skärtorsdag så har jag öppet i butiken mellan kl. 12.00 – 15.00 innan jag tar kvasten och drar till Blåkulla en sväng ;-).

4

Men jag måste  skynda mig tillbaka hem då vi har påskmiddag hemma på långfredagen…

5

Men det bör ju inte vara några problem eftersom jag har lämnat in kvasten på kvastverkstan och fått den trimmad ;-).

Påskaftonen är det öppet som vanligt mellan 10.00- 13.00.

Jag önskar er alla en mysig påskhelg.

P & K

Melinda Kvastasta

9 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Glad Påsk på dig vännen !!
Kraaam Anette

Pilgården-Susanne sa...

Glad Påsk! Vi ses på blåkulla då?
Jag öppnar min gårdsbutik 2 juni, det ska bli så kul. Nu jobbar vi för fullt för att det ska bli färdigt.
Kram Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Önskar dig en riktigt Glad Påsk, vi ses på Blåkulla.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Glad Påsk Melinda!
I år hittar jag inte kvasten,som så mycket annat är den också "borta". Undrar om det fungerar med spikmattan? Flygande spikmatta på väg mot blåkulla.........
Vi syns
Carina

n o r d i n g å r d e n sa...

Ha ha, trimmad kvast=)

JAAAA, Melinda, det finns plats för många på vår loppis i Falun den 28 maj!!!

Vi är ca 30 nu men det får gärna bli det dubbla!

Vi kommer annonsera mycket efter alla helger har varit, så det vore jättekul om du var med och säljer!!!!

Ha en toppenpåsk vännen! Mari.

Krusidull sa...

Glad Påsk till dig med.
Jag stannar på festen i Blåkulla heeela helgen, skönt.
Må så gott o hoppas du får mkt choklad
Kram
Krusidullan

Rummet för välbefinnande sa...

Önskar dig en riktigt fin påskhelg Melinda!
Hoppas du tar det försiktigt med kvasten nu ;)
Kram Mia

Ullis/Leva på landet sa...

Kom aldrig iväg till Blåkulla jag......

Önskar dig en fortsatt trevlig påsk!
Kram Ullis

topdesign sa...

Hej Melinda!

Trots din trimmade kvast så hann du inte dit, jag såg dig i alla fall inte!!!
Hoppas du har haft det trevligt ändå!

Kram Lena